En el marc de l’exposició Àngel Jové. De intactu us proposem un club de lectura amb la col·laboració de les llibreries Finestres, La Central i La Impossible. En aquesta ocasió, la selecció dels llibres, que com sempre anirà a càrrec del llibreter o llibretera, estarà relacionada amb la llista de llibres publicats per l’editorial Anagrama que incorporaran il·lustracions de Jové en les seves portades.
Llibre-mur (1990) és una obra d’Antoni Tàpies que dona títol el cicle de clubs de lectura que des de fa uns anys organitzem amb la col·laboració de llibreries del barri sobre les exposicions en curs. L’interès de Tàpies pel llibre, com a objecte i com a font de coneixement, i el fet que el Museu ocupi l’espai d’una antiga editorial, la Montaner y Simón, fan propicis aquest tipus de diàlegs al voltant de l’escriptura, la lectura i l’art.
Dimecres, 16 de setembre del 2026, a les 18.30 h, a la Biblioteca del Museu Tâpies: El sobrino de Wittgenstein,de Thomas Bernhard (Editorial Anagrama), amb Noelia Nistal, de la llibreria Finestres.